Garanția Prooduselor

Garanția produselor

Solicitarea garanției

Pentru a putea beneficia de garanție, produsul reclamat trebuie trimis în stare completă, cu elementele de identificare (cod/serie) vizibile și intacte, împreună cu toate accesoriile aferente (ambalajul original, factura și alte accesorii incluse).

În cazul ceasurilor de mână, garanția acoperă exclusiv mecanismul. Perioada de garanție este de 24 de luni.
Elemente precum cureaua/brățara, carcasa, cadranul, coroana, butoanele sau capacul carcasei nu fac obiectul garanției.

Costurile de transport pentru trimiterea produsului către service și returul acestuia sunt suportate de către client.

Situații care exclud garanția

Garanția nu este valabilă în următoarele cazuri:

  • Utilizarea produselor în condiții neadecvate, precum: pătrunderea lichidelor sau a substanțelor străine, expunerea la temperaturi extreme, presiuni mari, șocuri mecanice, manipulare incorectă, depozitare improprie, contact cu detergenți, substanțe corozive, cosmetice, produse petroliere sau câmpuri magnetice puternice;

  • Nepreluarea la timp a bateriei consumate sau folosirea produsului în medii cu praf ori umezeală excesivă;

  • Defecte estetice apărute în urma loviturilor sau accidentelor (zgârieturi, ciobiri, crăpături, arsuri, piese lipsă etc.);

  • Ignorarea instrucțiunilor privind rezistența la apă specificate în descrierea produsului;

  • Uzura normală în timp (zgârieturi pe sticlă/display/pietre, modificarea culorii sau deteriorarea curelei/brățării, butoanelor, carcasei ori altor componente vizibile);

  • Orice deteriorare provocată de folosire abuzivă, neglijență, accidente sau lipsă de întreținere;

  • Situații în care sunt constatate urme clare de forțare sau lovire (butoane/coroană smulse sau deformate, curele/brățări rupte, pietre lipsă sau desprinse etc.).